![]() Alle agenda-items Onderwerpen. Community channel Onderwerpen. Alle whitepapers webinars. total_count resultaten resultaat. Er zijn geen resultaten gevonden voor search_query." Bedoelde je misschien.: We are Watching. Toon total_count resultaten. Nooit meer de beste Frankwatching-content missen? We wijzen je op onze privacyverklaring. |
keyboost.nl |
![]() TOOLS EN PARTNERS. Google Optimize is een tool die wij binnen PHPro gebruiken om verschillende vragen over je website te beantwoorden. Aan de hand van A/B testing gaan we verschillende ideeën testen en evalueren. Veel beslissingen worden namelijk te vaak op het gevoel uitgevoerd. Het probleem daarmee is dat je nooit 100 zeker weet of je de juiste keuze hebt gemaakt. Met Google Optimize kan je aan de hand van statistieken en correcte cijfers effectief de juiste beslissing maken. Partners en tools. Just say hello! 32 0 3 871 99 66. Get in touch. Op de hoogte blijven van onze events? Schrijf je dan snel in op onze nieuwsbrief! Door in te schrijven gaat u akkoord met onze algemene voorwaarden en privacy policy. Copyright 2022 PHPro. |
google-optimize |
![]() Hoewel oudere versies van de website testing tool Google Website Optimizer van Google alleen 'pagina' 1 versus pagina 2'' ondersteunden, ondersteunt het nieuwe platform het testen van meerdere varianten. Daarnaast kunt u ook testpaginas samenstellen in de tool. Met dit platform kunt u testen uitvoeren zoals.: Is dit nieuwe paginaontwerp beter dan het oude? Wat is de beste call-to-action CTA voor uw productpagina's? Is het beter om een afbeelding banner of video te gebruiken voor uw dienstenpagina? Moet alle content op één pagina staan, of de content over meerdere kleine pagina's' verdelen? De beperkingen van de gratis versie van Google Optimize zijn.: Geen doelgroeptargeting voor Google Analytics. Beperkt multivariatie testen 16 variaties. Vooraf geselecteerde experimentdoelen. Met Google Optimize 360 kunt u teruggaan en het doel van het experiment wijzigen om te zien hoe het experiment andere Google Analytics-doelen zou hebben beïnvloed. Beperkte gelijktijdige tests 3 tests tegelijkertijd. Een account en container maken met Google Optimize. Kies eerst een accountnaam. Dit kan uw domein zijn, bedrijfsnaam, of wat u maar wilt. |
![]() 1 Access your experiment in Google Optimize. Log in to your Google Optimize account and select the corresponding Google Analytics container associated with the site Heap is capturing data on. Select the experiment youd like to map from the list of experiments. |
![]() Google Optimize heeft ook een betaalde versie waar je onder andere goed mee kunt segmenteren. Maar ook met de gratis versie van Optimize test je al voldoende om mooie inzichten te krijgen. Last maar zeker not least: de integratie met Google Analytics. Dit is super handig omdat je hiermee segmenten en doelen uit Analytics kunt gebruiken in je testen. De resultaten van je experimenten kun je ook terugzien in Analytics. Hoe werkt Google Optimize? Via deze link koppel je heel eenvoudig je website aan google Optimize. Je krijgt dan je site te zien en je kan dan heel simpel aangeven wat je wil wijzigen. |
![]() Pinterest Tag Add-On. Bing Tag Add-On. The Super Pack. Facebook Conversion API CAPI. Verifying your Domain on Facebook. How to add the Pinterest Tag. CartFlows and PixelYourSite. TikTok Ads Videos. WooCommerce First-Party Reports. EDD First-Party Reports. Product Catalog Feed for WooCommerce. Easy Digital Downloads Product Catalog Feed. WordPress Feed for Facebook Dynamic Product Ads. WooCommerce Cost of Goods. Google Ads Remarketing. Pinterest Tag Add-On. Bing Tag Add-On. The Super Pack. Facebook Conversion API CAPI. Verifying your Domain on Facebook. How to add the Pinterest Tag. CartFlows and PixelYourSite. TikTok Ads Videos. WooCommerce First-Party Reports. EDD First-Party Reports. Product Catalog Feed for WooCommerce. Easy Digital Downloads Product Catalog Feed. WordPress Feed for Facebook Dynamic Product Ads. WooCommerce Cost of Goods. View all help pages. With Google Optimize you can test variants of web pages and see how they perform against an objective that you specify. How to enable Google Optimize on your website using PixelYourSite Pro. Make sure you have Google Analytics installed using our integration. Open Google Analytics Settings from PixelYourSite Pro right-hand menu. Enable Google Optimize. Paste your container ID in the dedicated field and Save Settings. If you have a cache plugin, delete your cache. |
![]() Now that youve integrated Google Analytics and Optimize into your project, you can start running tests using Optimize. Publish your site to get started. Learn more: Optimize first-time user guide: create your first experience. A/B testing is a simple method of running optimization tests on your website. To run an A/B test, create two different versions of a web page that differ in one way, such as having different headings. Then, split traffic between the two versions and watch your analytics to see which version A or B produces better results. It's' important that you only change one element of variant B. Otherwise, you won't' know which change led to better performance! Learn more: Create an A/B test. Split testing or Redirect test. |
![]() Google Optimize maakt gebruik van een visuele editor, waarmee je eenvoudig tekst en afbeeldingen kunt aanpassen. De code-editor voor onbewerkte html en JavaScript is er voor wat diepgaandere experimenten. Ook is het mogelijk het effect van je wijzigingen te bekijken op mobiel en tablet. Voordelen Google Optimize. |
![]() Werkt een andere afbeelding beter dan de huidige afbeelding op de pagina? Wat gebeurt er met mijn conversie als ik de tekst in de knop verander? Bovenstaande zaken zijn eenvoudig aan te passen, maar waarom niet eerst testen of de veranderingen wel het juiste effect teweeg brengen? De verschillende testen in Google Optimize. In Google Optimize kun je verschillende soorten testen uitvoeren. A/B-test: hiermee kun je twee of meer varianten van een element op een pagina testen. Multivariate-test: hiermee kun je combinaties van aanpassingen aan elementen testen om te kijken wat de beste combinatie is. Omleidingstest: je maakt verschillende paginas aan om te kijken welke variant het beste presteert. Handleiding: Hoe Google Optimize instellen en gebruiken? |
![]() Met de omleidingstests of URL-tests test je afzonderlijke webpaginas ten opzichte van elkaar. Google Optimize maakt een model van hoe je je experimenten moet presteren. Deze experimenten kan je zelf samenstellen aan de hand van bepaalde doelen. Het platform is heel gebruiksvriendelijk en makkelijk te integreren met andere tools, waardoor je nog betere inzichten kunt verkrijgen. Naast de integratie met Google Analytics die ervoor zorgt dat je experimenten kan beoordelen en kan bepalen hoe je je site moet verbeteren, is het dankzij de koppeling met Google Ads ook mogelijk om bestemmingspaginas te maken en te testen. Google BigQuery biedt je uitgebreide gegevensanalyse en de koppeling met Firebase zorgt voor het verbeteren van de gebruikerservaring van je apps. Met de visuele editor kan je nieuwe varianten van paginas of elementen maken zonder de code van je site te moeten aanpassen. Wil je dat toch, dan kan je ook JavaScript- of css-regels toevoegen in de editor. Via Google Analytics kan je segmenteren op basis van resultaten. |